Top Social

Land of God - Bali Part 5 End

Monday, November 29, 2010
Ok. This my last part of uploading Bali pictures. If i got another time to visit Bali, i would love to share again with you guys. So, enjoy!


This is logo of Visit Indonesia 2010. Yeah, i do promote my country as well. Would love to have you there. Welcome to Bali, Indonesia.
Land of God - Bali.
Bali is an island endowed with great natural beauty and rich culture...

Everyone's personal paradise...



So, what you waiting for? buy a ticket, prepare your passport and pack your stuff. i'll wait you in Land of God - Bali. You'll have so much fun there. It's a promise. Enjoy Bali!!
4 comments on "Land of God - Bali Part 5 End"
  1. Bagus2 ih fotonya! Ini foto sendiri???? Hebat! Kayanya bisa nih dijadiin photographer pre wed akika….(padahal calonnya aja belum nemu). Eh, kamu téh orang Bali? Di mana Bali nya?

    ReplyDelete
  2. haha makasih. iya foto sendiri. tapi kalo sebelumnya ikut kelas fotografi pasti bisa lebih bagus lagi..

    bukan orang bali, aku orag bogor kok. kebetulan kemaren ke Bali sama temen2 sekelas. promo kampusku yg cabangnya di bali. yang di atas tuh bagian dari tugasku..

    haha boleh-boleh kalo mau minta di potoin. hehe

    ReplyDelete
  3. hallo peri hutan,,
    foto hasil jepretan kamu jadi bikin ewi makin ngiler buat ke bali,,
    hiks..hiks.. semoga bisa kesana dalam waktu dekat2 ini..
    amin sejuta kali..

    ReplyDelete
  4. hallo ewi.. hehe makasih.

    amin dua juta kali juga buat ewi. ehehehe

    ReplyDelete

Auto Post Signature

Auto Post  Signature